weer thuis - Reisverslag uit Koningsbosch, Nederland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Koningsbosch, Nederland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: theakokshoorn

Blijf op de hoogte en volg Thea

13 December 2011 | Nederland, Koningsbosch

Verrassing! nog 1 laatste (reis)verslag, want ik ben in Taipei nog even in de stad geweest. We hadden daar een stopover van 18 uur, dus genoeg tijd om wat uurtjes bij te slapen, uitgebreid gebruik te maken van het bubbelbad en sauna in het hotel en dus nog even een kijkje te nemen in een suburb van Taipei.

De gebouwen zien er vies en totaal niet uitnodigend uit en overal rijden / staan scootertjes. Als automobilist moet je hier ontzettend goed opletten, want overal racen scooters langs je heen.

Afgelopen donderdag dus geland op schiphol.
Met de eerste voet die ik zette op Nederlandse bodem, drong ook pas echt het besef door dat het voorbij was.
Dat was het zwaarste en rotste moment van de afgelopen maanden. Ik stond er wel versteld van dat het me zo aan greep, dat had ik niet verwacht.

Bij thuiskomst hing er een Australische vlag buiten, harstikke leuk en origineel.
Dank je wel mam, die ga ik zeker ergens ophangen waar die op valt, als markant aandenken aan mijn reis.

Een reis die mij de rest van mijn leven bij zal blijven. Ik heb zoveel prachtige vooral natuur gezien en lieve en interessante mensen ontmoet.
Ook de twee maanden die ik gewerkt heb, waren heel bijzonder en een mooie
tijd.

Ik zou in de toekomst best nog wel een keer zo'n lange en verre reis kunnen maken. Dan zou ik wel naar andere landen gaan, want alhoewel Australia en Nieuw Zeeland prachtige landen zijn, zou ik meer van de wereld willen zien.

Helaas ben ik geen miljonair, dus ben ik vanaf maandag alweer aan het werk om weer te sparen voor misschien een volgende reis. Alles is echter afhankelijk van heel veel factoren en veranderingen.
Dus ik kan jullie niet beloven dat ik jullie ooit weer zolang kan voorzien van heel veel verhalen.

Het werken valt heel vies tegen, maar dat was enigszins te verwachten na 6 maanden blijheid vrijheid gevierd te hebben, al was het reizen soms nog vermoeiender als werken.

Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties.

Goodbye !








  • 13 December 2011 - 21:21

    Jody :

    Ben blij dat je een super leuke tijd heb gehad en mooie herinneringen heb gemaakt. Maar ook dat je weer heel en gezond terug bent! :)

  • 21 December 2011 - 16:40

    Truus:

    Hoi Thea
    Gaat het aanpassen na je avontuur alweer een beetje ? Anders geef je het gewoon nog wat meer tijd .Je hebt ook heel veel meegemaakt .Kijk anders nog maar weer eens de foto "s terug .Dan wens ik je fijne feestdagen en tot ziens .Groetjes ,Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koningsbosch

Thea

Actief sinds 29 April 2011
Verslag gelezen: 1602
Totaal aantal bezoekers 42318

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 05 Oktober 2018

Peru

18 December 2017 - 24 Januari 2018

Australie en Vietnam

29 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Amerika

14 Juni 2011 - 08 December 2011

Mijn bacpack avontuur

Landen bezocht: