Peru - Reisverslagen van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu Peru - Reisverslagen van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu

Peru

Er zijn luxe paarden en werkpaarden en ik denk dat ik tot de eerste categorie behoor, aangezien dit mijn tweede reis en vakantie is dit jaar.

Morgen vertrek ik voor een 18 daagse rondreis naar Peru. Het hoogtepunt van de reis is natuurlijk een bezoek aan de Machu Picchu. Omdat ik liever in beweging ben dan stil zit, wandel ik er in vier dagen naartoe. Maak jullie geen zorgen, want dit doe ik niet alleen. Dit ga ik doen met een nog onbekend reisgezelschap en een gids.

Deze reis is in tegenstelling tot eerdere reizen een georganiseerde rondreis en geen individuele backpack reis. Dus deze reis is lekker makkelijk omdat ik zelf niets hoef te organiseren. Ik laat me leiden door de reisleider en ga genieten van deze luxe.

De groep bestaat uit voor mij nu nog 24 onbekende personen die ik voor het eerst zal zien op het vliegveld in Lima waar we aankomen.

Aangezien het een relatief korte reis is in tegenstelling tot mijn eerdere reizen, zal ik proberen om wat vaker een verhaal met foto's te posten die wat korter zijn.

Tot het eerste reisverslag vanuit Peru.