Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: theakokshoorn

Blijf op de hoogte en volg Thea

09 Juni 2011 | Nederland, Arnhem

Mijn vertrek komt nu wel heel dichtbij. Heel spannend, maar ik heb er ontzettend zin in om dat vliegtuig in te stappen, na er maanden naartoe geleefd te hebben.

Alles is geregeld,alleen nog even wat laatste dingetjes kopieren.

Sydney, here I come !

• 09 Juni 2011 - 16:28

Peter En Marlies:

Spannend!!!!!!!!!!!!

Tot zondag!

• 10 Juni 2011 - 06:05

Willy:

Geweldig, hartstikke leuk en goed, zo kunnen we je heel goed volgen. Toi Toi Toi voor de reis en dat alles naar wens mag gaan. Tot zondag dikke kusxxxxxx

• 10 Juni 2011 - 13:05

Lea En Gerrit:

spannend, maar ook erg leuk om deze reis te maken.

tot zondag

• 10 Juni 2011 - 16:29

Rudy:

jeej!!! ja het gaat écht gebeuren. Maar hopelijk gaat je foto dan ook veranderen want skieën dat kun je niet in Australië.
    tot zondag

• 10 Juni 2011 - 18:46

Vera:

Super!!!!....... tot overmorgen!

• 12 Juni 2011 - 18:07

Helma:

Het feestje was geslaagd, de benodigdheden voor het up to date houden van deze site zijn compleet, bijna klaar om te gaan, dus laat de verhalen maar komen.
    Heel veel plezier en geniet......

• 12 Juni 2011 - 19:51

Mimzieee:

hey beebie!!yes...paar daagjes genieten van nederland en zn nukken en dan VOL GASdat vliegtuig in..zo tof dat je de reis gaat maken waar je al zolang aan denkt..echt kool! als ik geen fuckschool had was ik je uit komen zwaaien, zeker!!ik baal er echt van.
    hahaha heel veel pleszier, theatequila!
    x

ps. als er lekkere kerels in dat vliegtuig zitten...lekker laten zitten..hahah eerst paar maandjes genieten!

• 12 Juni 2011 - 19:55

Anita Geurts:

Inderdaad spannend Thea!
    Alvast een goede reis gewenst en veel plezier, geniet van je backpack avontuur!!

• 15 Juni 2011 - 12:05

Richard & Elly:

Hoi Thea,

Ik hoop dat de reis voorspoedig is verlopen. Als je dit leest zit je al down under. Veel plezier en spannende avonturen. Uiteraard lezen we ze graag hier. Groete

• 15 Juni 2011 - 20:30

Mam:

Ha lieverd.We horen rare verhalen over geannuleerde vluchten. Ga jij nog steeds de goede kant op/
    Knuffels