beetje vreemd - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu beetje vreemd - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Thea Kokshoorn - WaarBenJij.nu

beetje vreemd

Door: theakokshoorn

Blijf op de hoogte en volg Thea

03 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey, ben ik weer.

Goh, ben wel goed bezig met zoveel verslagjes de laatste tijd, al zeg ik het zelf ;).

Misschien komt het een beetje raar over dat jullie een mail hebben gekregen dat ik een verslag had geplaatst met een andere titel, maar je dat verslag nu niet meer kan vinden.

Dat komt omdat ik dat weer verwijderd heb. Ik dacht dat ik een probleem met internet en met mijn laptop had, maar dat is niet zo. Lang verhaal, leg ik nog wel een keer uit, als ik ergens een plaats vindt waar ik gratis internet heb, het wordt nu een te duur grapje.

Ik zal jullie wel nog even vertellen wat het reisplan is voor de komende week.

Morgen naar Rotorua, zondag naar Taupo,
dinsdag naar National park ( dat is een plaatsnaam ), en ergens eind volgende week het veer pakken vanuit Wellington om naar het zuidereiland te gaan.

toedels


  • 03 November 2011 - 06:24

    Sijbrand:

    haha plagerd, je zet ons op het verkeerde been :)

  • 04 November 2011 - 15:23

    Elly Oet Ruiver:

    hoi thea.
    wat een fantastische foto's, ik snap dat je blijft knippen om dat alles vast te leggen zodat je er nog vaak naar terug kunt kijken en je gedachten kunt laten gaan over zo'n mooie reis, ik denk dat je teveel ziet , te veel mooie indrukken, dat je er een blijvende herinnering van maakt.
    vanuit het gewone reuver, te ongelooflijk om te bevatten waar jij nu bent en wat je daar allemaal ziet.
    geweldig.
    groetjes en nog veel reis plezier.

  • 04 November 2011 - 15:37

    Iris Oet Ruiver :):

    haaaa Thea,
    wooow echt supergave foto's!!
    het is echt mooi daar zeg, wat een reis
    en superleuk dat je die vlag hebt meegenomen hahaha :p
    nee maar echt supersjiek, nog veel succes en plezier verder!

    Groetjes Iris

  • 08 November 2011 - 13:29

    Stam Van Luctor :

    Wist je dat?

    Isha niets meer weet. En dus als eerste een wist-je-datje wilde verzinnen.
    Mandy vandaag te laat was. Ze de enige met een sleutel was en dus Anna, Bas, Else, Debby, Isha en Judith op haar moesten wachten
    We vandaag met de stam Manfred een op-kikkerkaart hebben gestuurd, omdat hij al een tijdje ziek is.
    We met heel Luctor 3 december sinterklaas gaan vieren. De uitnodigingen zijn al verstuurd door de postpiet.
    Pascal bij Isha werkt. En Isha dus toch iets wist te verzinnen.
    Het vandaag mooi weer is. De zon schijnt en Else stond op met 14 �C.
    Debby de ster van de stam is voor komend jaar.
    Anna naar de kapper is geweest en dus nu geen staartjes meer in kan.
    Bert geen knopen meer op de mouwen van zijn blouse heeft.
    Coen, Maarten en Jan er om half 12 nog niet zijn. We hebben gebeld en ze waren zwemmen.
    Judith voor het eerst een bijeenkomst bij de stam is vandaag en dat Ernst-Jan dit erg gezellig vindt.
    Pimpampetten met Luctor het nieuwe thema is.
    We nu 12 wist-je-datjes hebben en dat we ermee gaan stoppen. De vlag moet nog gehesen worden. Aan Isha deze zware taak vandaag.
    Mandy niet kan tellen en er nu dus toch 14 wist-je-datjes zijn ipv 12.

    Groetjes van de stam en de pivo’s van vandaag: Dennis, Judith en Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Thea

Actief sinds 29 April 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 42531

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 05 Oktober 2018

Peru

18 December 2017 - 24 Januari 2018

Australie en Vietnam

29 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Amerika

14 Juni 2011 - 08 December 2011

Mijn bacpack avontuur

Landen bezocht: